Spara tid och pengar i bostadsrättsföreningens tekniska förvaltning med Propida

Digital felanmälan

En digital felanmälan som samlar alla ärenden på ett och samma ställe. För ännu enklare åtkomst kan QR-koder placeras ut i era fastigheter. Med den digitala felanmälan får ni en tydlig översikt över alla ärenden, allt samlat på ett ställe, vilket minskar behovet av samtal från grannar

Smidigt samarbete

Bjud in styrelsekollegor och vidarebefordra ärenden direkt till era samarbetande entreprenörer. Behåll kontrollen över ärendet, även när det har skickats vidare till en av era entreprenörer. Utförarna rapporterar enkelt i Propida, ett användarvänligt och intuitivt system som även underlättar arbetsdagen för de som arbetar ute på fältet.

Håll reda på viktiga datum

Med Propida kan du schemalägga återkommande ärenden och säkerställa att rätt person blir aviserad när det är dags för besiktning, rondering eller annan återkommande åtgärd.

Kommunicera bättre

Propida möjliggör enkel uppföljning av ärenden från början till slut genom en smidig trevägskommunikation mellan förvaltning, hyresgäst och entreprenör. En samlad överblick av kommunikation kring ett ärende, tillsammans med notiser om viktiga händelser, förenklar processen för alla inblandade parter.

Bli insiktsfull med statistik

Få tillgång till värdefull statistik om de vanligaste felen, åtgärdstider och lista fastigheter med flest problem och mycket annat.

Boka möte eller en genomgång idag

Vi berättar gärna mer om Propida på ett möte. Genomgång av systemet kan fås antingen digitalt eller på ett café i närheten av er förening. Vi bjuder såklart på fika!