Fogelvik Fastigheter väljer Propidas plattformslösning för fastighetsservice

Propidas digitala plattform för fastighetsservice har precis lanserats hos Fogelvik Fastigheter. Med den digitala plattformen kommer Fogelvik Fastigheter få bättre förutsättningar för överblick och återkoppling till hyresgäster i de ärenden som går vidare till entreprenör.

- Vi jobbar hela tiden med att förbättra vår kundnöjdhet. En stor del av vår hyresgästservice är jobb som utförs av olika leverantörer. Därav är det av stor vikt för oss att även i dessa ärenden ha hög nivå gällande leverans, kvalitet och återkoppling. Med Propidas system hålls vi och inte minst hyresgäster 100% uppdaterade i ärendet. En annan viktig funktion för oss är att hyresgästerna har möjlighet att sätta betyg på sin upplevelse efter utfört arbetet, säger Isabelle Wikner, vd på Fogelvik Fastigheter.

Fastighetsärendena kan vara allt från att byta en glödlampa i en port till att åtgärda ett stopp i ett avlopp. Med Propidas digitala plattform kan fastighetsservicen bli både snabbare, mer effektiv och hållbar.

- Vi är otroligt stolta och glada att få inleda det här samarbetet med Fogelvik Fastigheter. Tillsammans ska vi fortsätta utveckla lösningen till den självklara mellanhanden mellan leverantör och fastighetsförvaltning. Fogelvik Fastigheters återkoppling får en avgörande roll i den vidare utvecklingen av plattformen. Det är vinst för oss båda, säger Ida Reinvalds, vd på Propida.

Lansering av plattformen sker redan denna vecka och kommer först att användas till fastighetsbeståndet i Valdemarsvik.

Föregående
Föregående

Propida förstärker sin styrelse och sätter fullt fokus på tillväxt!

Nästa
Nästa

Propida beviljas 900 000 kr i projektmedel från Vinnova